Print Logo
Χρησιμοποιείτε ένα παλαιότερο πρόγραμμα περιήγησης το οποίο δεν έχουμε τη δυνατότητα να υποστηρίξουμε πλήρως. Η εμπειρία σας στην ιστοσελίδα μας ενδέχεται να είναι λιγότερο από βέλτιστη εξαιτίας της εστίασής μας στην απόδοση, την ασφάλεια και την αξιοπιστία. Λάβετε υπόψη την αναβάθμιση του προγράμματος περιήγησής σας αν αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά τη χρήση της ιστοσελίδας μας. Μάθετε Περισσότερα

Ερωτήσεις και Απαντήσεις

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αφότου το σύστημά μας έχει δημιουργήσει έναν αριθμό παραγγελίας, όλες οι τιμές «κλειδώνουν» και είναι δεσμευτικές. Αυτό ισχύει είτε αγοράζετε από εμάς είτε πουλάτε σε εμάς. Η μη ολοκλήρωση μιας παραγγελίας θα οδηγήσει σε ρευστοποίηση και η ζημία αγοράς θα αξιολογηθεί σύμφωνα με τους Όρους Πώλησης. Οι μελλοντικές παραγγελίες δεν θα γίνονται αποδεκτές μέχρις ότου των σύνολο των χρεώσεων από τη ζημία αγοράς πληρωθούν πλήρως.


Επηρεάζει η αμαύρωση, οι εκδορές και τα βαθουλώματα την αξία του προϊόντος bullion μου; Θα πρέπει να τo καθαρίσω;

Μην καθαρίζετε ποτέ ένα προϊόν bullion αν δεν είστε σίγουροι για την αξία τοu. Η αμαύρωση είναι απλώς μια φυσική αντίδραση στο οξυγόνο και στο θείο πάνω στο ίδιο το προϊόν bullion. Ατέλειες όπως η αμαύρωση, οι εκδορές, τα βαθουλώματα και οι λευκές κηλίδες προκαλούνται συχνά από τη διαδικασία κοπής ή κατά τη διάρκεια του χειρισμού και συναντώνται ευρέως σε χρυσά και ασημένια νομίσματα, πλακίδια και ράβδους που είναι σε ακυκλοφόρητη κατάσταση από το νομισματοκοπείο. Οποιοσδήποτε ευυπόληπτος έμπορος γνωρίζει ότι αυτές οι ατέλειες δεν θα επηρεάσουν την αξία του πολύτιμου μετάλλου, καθώς η αξία ενός προϊόντος bullion βασίζεται στο βάρος και στην καθαρότητα του μετάλλου.


Τι κάνω αν η αποστολή μου είναι κατεστραμμένη;

Δείτε στην ενότητα Κατεστραμμένες Αποστολές στους Όρους Πωλήσεων μας για οδηγίες και λεπτομέρειες. Μόλις μας επιστραφεί μια κατεστραμμένη αποστολή, θα αποστείλουμε εκ νέου την παραγγελία σας. Οποτεδήποτε είναι δυνατό, η εκ νέου αποστολή γίνεται χρησιμοποιώντας διαφορετικό μεταφορέα προκειμένου να αποφευχθεί μια πιθανή επανεμφάνιση του προβλήματος.


Τι είναι η έκπτωση για εξόφληση τοις μετρητοίς;

Η έκπτωση τοις μετρητοίς θα εφαρμόζεται σε όλες τις μεθόδους πληρωμής εκτός της Πιστωτικής Κάρτας και της PayPal. Οι εκπτώσεις αυτές ενσωματώνονται ήδη στην τιμολόγηση του προϊόντος όπως παρατίθεται στην ιστοσελίδα, συνεπώς αν πληρώσετε μέσω Πιστωτικής Κάρτας ή PayPal, θα διαπιστώσετε ότι η διαφορά τιμή σε ποσοστιαία βάση προστίθεται στο συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.


Πότε μπορώ να αναμένω αποστολή της παραγγελίας μου;

Η παραγγελία σας θα προγραμματιστεί για συσκευασία και αποστολή με βάση την ημερομηνία παραλαβής της πληρωμής σας, σύμφωνα με τον τύπο πληρωμής και τα χρονικά διαστήματα εκκαθάρισης, όπως επίσης και σύμφωνα με οποιεσδήποτε εξαιρέσεις προϊόντων επισημαίνονται κατά τον χρόνο υποβολής της παραγγελίας σας. Παρακαλώ ελέγξτε τα email επιβεβαίωσης για σχετικές λεπτομέρειες. Αν ο τύπος πληρωμής σας έχει μεγάλο χρόνο εκκαθάρισης, η αποστολή θα καθυστερήσει έως ότου ο χρόνος εκκαθάρισης έχει ολοκληρωθεί. Επισκεφθείτε τη σελίδα πληρωμών μας για τους χρόνους εκκαθάρισης. Αν διαθέτετε εκκρεμείς παραγγελίες με κατάσταση ¨σε εκκρεμότητα¨, η αποστολή θα καθυστερήσει για τις εξοφλημένες παραγγελίες σύμφωνα με τους Όρους Πωλήσεων. Οι μεγαλύτερες παραγγελίες θα διαχωρίζονται κατά την μεταφορά για λόγους ασφαλείας, ασφάλισης και περιορισμών βάρους. Θα σας σταλεί ένας μοναδικός αριθμός εντοπισμού για το κάθε πακέτο. Δεν είστε σίγουρος/η ότι θα είστε διαθέσιμος/η κατά την παράδοση; Επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να προγραμματίσουμε την αποστολή σας αναλόγως.


Γιατί δεν αποδέχεστε την πιστωτική μου κάρτα;

Για λόγους ασφαλείας, το σύστημά μας υποστηρίζει μόνο πιστωτικές κάρτες που έχουν συσταθεί ως Verified by Visa και MasterCard SecureCode. Αν αντιμετωπίζετε τυχόν προβλήματα, σας προτείνουμε να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε την PayPal ως επιλογή πληρωμής προκειμένου να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας.


Ασφαλίζετε τις αποστολές σας;

Κάθε πακέτο που αποστέλλουμε είναι ασφαλισμένο, μπορεί να εντοπιστεί και απαιτεί υπογραφή κατά την παράδοση. Τα πακέτα είναι διακριτικά και δεν υπάρχει καμία ένδειξη σχετικά με την αποστολή ή κάποια ετικέτα με το περιεχόμενό τους. Χρησιμοποιούμε ψευδώνυμα στη διεύθυνση επιστροφής προκειμένου να παρέχουμε περαιτέρω ασφάλεια κατά την μεταφορά έτσι ώστε να μην ταυτοποιείται η φύση των προϊόντων εντός του πακέτου.


Έχω πληρώσει για την παραγγελία μου. Γιατί ο λογαριασμός μου είναι ακόμα σε εκκρεμότητα;

Παρακαλώ δώστε μας 24-48 ώρες προκειμένου να πραγματοποιηθεί επεξεργασία της πληρωμής σας μέσω της τράπεζας και του συστήματός μας. Μόλις η πληρωμή σας έχει εφαρμοστεί στον λογαριασμό σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης. Αν ο λογαριασμός σας δεν έχει προχωρήσει σε επεξεργασία εντός 2 εργάσιμων ημερών, ή αν δεν έχετε λάβει ένα email επιβεβαίωσης της πληρωμής, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.


Γιατί πρέπει να περιμένω να εκκαθαριστεί η πληρωμή μου;

Εξαιτίας της ύπαρξης υψηλών επιπέδων απάτης στον κλάδο μας, χρειαζόμαστε μια εκτεταμένη χρονική περίοδο ώστε η τράπεζα να επιβεβαιώσει τη νομιμότητα των χρημάτων. Η εκκαθάριση της πληρωμής ξεκινά την ημερομηνία που λαμβάνουμε τα χρήματα και το χρονικό πλαίσιο θα διαφοροποιείται ανάλογα με την μέθοδο πληρωμής και την χώρα κατοικίας σας. Παρακαλώ επισκεφθείτε την σελίδα Πληρωμών για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την εκκαθάριση πληρωμής.